خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 33365
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


مياچ: دوست داشتم در فينال با استقلال بازي كنيم

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست داشتم فينال جام حذفي را مقابل استقلال برگزار کنيم.

  ژلکو مياچ در خصوص بازي مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: همانطور که تصور مي‌کرديم بازي بسيار سختي را مقابل فولاد داشتيم. اين بازي تحت شرايط بسيار دشواري برگزار شد. 120 دقيقه مقابل سپاهان بازي کرديم که بسيار سخت و طاقت فرسا بود. 
وي افزود: قبول دارم که بازي با سپاهان کمي از قدرت ما را کاسته بود. خستگي‌ بازي با سپاهان اثرات خود را در دقايقي از بازي مقابل فولاد بر روي ما گذاشت. به همين دليل شما ديديد در برخي از صحنه‌ها بچه‌هاي ما مي‌خواستند اما نمي‌توانستند براي پرسپوليس موثر باشند. 
مياچ ادامه داد: طبيعي است که بعد از دقيقه 30 که بازيکن فولاد اخراج شد کمي کار را براي ما راحت کرد. فولاد تيمي است که فوتبال را به خوبي به نمايش مي‌گذارد، به علاوه اينکه آنها وقت بيشتري را براي استراحت نسبت به ما داشتند. شما فاصله زماني بازي 120 دقيقه ما را با سپاهان نگاه کنيد ولي علي رغم اين حرف‌ها ما دو بار توپ را به تير دروازه حريف زديم که مي‌توانستيم آنها را نيز تبديل به گل کنيم. به نظر من سزاوار پيروزي بر فولاد بوديم. 
وي در جواب سوالي که آيا فکر مي‌کرديد در آن شرايط آب و هوايي بازي برگزار شود گفت: نمي‌توانم بگويم اين بازي بايد برگزار مي‌شد يا خير. اگر تعللي در بين بازيکنان ما بود دليلش خستگي بود. به طور کلي خط دفاعي ما که در راس آن مجتبي شيري بود بسيار استادانه کار کرد و از طرف ديگر تجربه و گل زيباي هاشميان کار حريف را تمام کرد. 
مياچ در جواب سوالي که دوست داشتيد با استقلال در فينال برخورد کنيد گفت: بله من خيلي دوست داشتم حريف فينال ما استقلال باشد. 
وي در مورد بازي با ملوان نيز گفت: ملوان يک تيم کاملا قدرتمند است که در دو بازي رفت و برگشت پرسپوليس را شکست داد. آنها استقلال را شکست دادند و معلوم است که سزاوارانه به فينال رسيدند. اين به اين معنا است که ملوان تيم خطرناکي است و بايد مراقب اين تيم باشيم. با اين حال کيفيت ما در حال حاضر بالاتر از ملوان است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تست دوپینگ از مهدی شیری و محمد منصوری!

 

 

پس از برتری تیم پرسپولیس برابر فولاد در خوزستان، از دو بازیکن پرسپولیس تست دوپینگ گرفته شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت و طی آن پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود کرد.

بر همین اساس، مسئولان تست دوپینگ فدراسیون فوتبال، از مهدی شیری و محمد منصوری دو بازیکن پرسپولیس تست دوپینگ گرفتند.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تساوی پرسپولیس و فولاد خوزستان در نیمه اول و در هوای غبارآلود

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifدیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه تختی اهواز و در گرد و غبار شدید و با حضور بیش از ۱۴ هزار تماشاگر آغاز شد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
آرش افشین در دقیقه ۸ ضربه‌ای به تیرک افقی دروازه پرسپولیس کوبید.
حسین بادامکی نیز در دقیقه ۱۱ یک فرصت عالی گلزنی را برای پرسپولیس از دست داد.
فولاد خوزستان بعد از ۱۰ نفره شدن در دقیقه ۲۳ بازهم موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که البته از این فرصت‌های گلزنی بهره‌ای نبرد.

 

در یک ضد حمله پرسپولیسب ضربه هادی نوروزی مهاجم این تیم در دقیقه ۴۵ به تیرک افقی دروازه فولاد خوزستان اصابت کرد.
سعید مظفری‌زاده؛ داور مسابقه در دقیقه ۱۰ به علی حمودی از فولاد خوزستان به کارت زرد نشان داد و در دقیقه ۲۳ نیز با نشان دادن کارت زرد دوم به این بازیکن او را از میدان اخراج کرد.حمیدعلی‌ عسگر از پرسپولیس نیز کارت زرد گرفت.
ملوان امروز با شکست استقلال فینالیست جام حذفی شده و برنده این دیدار باید در دیدار نهایی برابر ملوان به میدان برود.دیدار فینال رفت و برگشت است و ملوان در مسابقه رفت میهمان است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تهدید گرد و خاک برای عدم انجام دیدار پرسپولیس و فولاد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifگرد و خاک شهر اهواز از ساعاتی پیش، لحظه به لحظه افزایش می یابد و این در حالی که تیم های پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه حضور دارند

حدود یک ساعت قبل از آغاز بازی تیم های پرسپولیس و فولاد، در حالی که دو تیم در ورزشگاه حضور دارند، گرد و خاک شدیدی شهر اهواز را فرا گرفته و باعث تردید در انجام این دیدار شده است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آتیلا حجازی : طرفداران پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/No-Pic-1.gif مراسم شب هفت اسطوره فوتبال ایران در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد و آتیلا حجازی در جمع دوستداران و طرفداران ناصر حجازی گفت: هواداران پرسپولیس در بیمارستان با در دست داشتن پرچم‌های قرمز نشان دادند که قرمز و آبی مهم نیست بلکه انسانیت مهم است.

آتیلا حجازی در مراسم یادبود اسطوره فوتبال ایران گفت: در طول یک هفته‌ای که از فوت پدرم می‌گذرد از کل کشور جمعیتی را در مراسم او دیدم که واقعا برایم لذت‌بخش بود.وی افزود: اگرچه غم از دست ‌دادن پدرم خیلی سخت است ولی وقتی شما را می‌بینم آرامش می‌گیرم و مطمئن هستم که پدرم الان در بین ما و شاهد این همه لطف و محبت شما مردم است.

 

وی ادامه‌داد: پدرم می‌گفت برای من خوزستان همیشه در درجه اول قرار دارد چون بیشتر استقلالی‌ها در این استان هستند، هر چند که اصلا بحث قرمز و آبی مطرح نیست، طرفداران پرسپولیس هم واقعا در این مدت سنگ‌تمام گذاشتند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حیدری : مهم قهرمانی تیم است نه بازی کردن من

 

 

سپهر حیدری در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با فولاد خوزستان در چارچوب جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بازی سختی را فردا در اهواز داریم مصدومیت من خوشبختانه با تلاش‌های دکتر زرینه و خانواده‌ام برطرف شده و در صورتی که دایی صلاح بداند آماده‌ام تا به پرسپولیس خدمت کنم. وی افزود: اما این را فراموش نکنید که در حال حاضر مهم قهرمانی پرسپولیس است نه بازی کردن من و ما باید جواب محبت‌های هواداران‌مان را بدهیم.

حیدری در خصوص انتخاب نشدنش به تیم ملی گفت: این اتفاق نظر آقای کی‌روش بود و من به نظر ایشان احترام می‌گذارم. حالا دلیلش مصدومیت من یا مسئله دیگری باشد.

 

وی در پایان در خصوص احتمال تمدید قراردادش با پرسپولیس نیز گفت: سوءتفاهماتی به وجود آمده است، امیدوارم آخر فصل این سوءتفاهمات برطرف شود و سپس صحبت‌های خوبی داشته باشیم تا در خدمت پرسپولیس باشم در غیر این صورت شاید اتفاق دیگری بیفتد اما این را بدانید من پرسپولیس را خیلی دوست دارم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پیش​بازی فولاد و پرسپولیس + ترکیب احتمالی

 

 

امسال حتما یک پای فینال جام حذفی ایران قرمز می​پوشد، این را قرعه تیم​ها در مرحله نیمه​نهایی می گوید. اما این​که این تیم قرمزپوش از تهران می​آید یا اهواز، سوالی است که برای پاسخ آن تا فردا شب باید صبر کنیم. پرسپولیس در لیگ دهم تعداد باخت​هایش دورقمی هم شد اما به فولاد خوزستان نباخت و اگر این طلسم در بازی فردا هم پابرجا بماند دایی برای دومین سال پیاپی به فینال جام حذفی می​رسد.

وضعیت میزبان

یک توصیه روانشناسانه برای جستجوی خوشبختی می​گوید: «وقتی برای دعای باران می​روی حتما با خودت چتر هم ببر!» مجید جلالی حتما از این توصیه پیروی می​کند چون او تاریخ جشن قهرمانی را هم برای فولادی ها تعیین کرده است.

 

جلالی یک بار طعم قهرمانی را با تیم صباباتری چشیده و حالا دنبال قهرمان کردن تیمی است که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد. در لیگ برتر فولاد در اهواز از پرسپولیس عقب افتاد و سپس بازی را به تساوی کشاند. در تهران هم نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس شد اما این بازی می تواند اولین و مهم​ترین پیروزی جلالی بر دایی را رقم بزند.

وضعیت میهمان

در آخرین روزهای فصلی که پرسپولیسی​ها فراز و نشیب زیادی را از تیمشان دیدند، این تیم در وضعیت خوبی به سر می​برد. پرسپولیس در فاصله ۱۴روز دو بار با سپاهان بازی کرد و به این تیم نباخت. دروازه قرمزها ۲۱۰دقیقه مقابل سپاهان بسته ماند و این در حالی بود که سپهر حیدری هم در خط دفاعی این تیم حضور نداشت. اگر در اهواز هم پرسپولیس همین اندازه در خط دفاعی صلابت نشان دهد صعود به فینال دور از دسترس نیست. بزرگ​ترین مشکل پرسپولیس خستگی ناشی از بازی سنگین ۴روز قبل و گرمای بیش از حد اهواز است.

ترکیب احتمالی فولاد

حضور میثاق معمارزاده در دروازه فولاد در هاله​ای از ابهام قرار دارد و به احتمال فراوان علیرضا سلیمی جوان از دروازه فولاد محافظت خواهد کرد. در خط دفاعی کاملی​ مفرد و امید خورج در وسط و حمودی و جماعتی در کناره​ها به میدان خواهند رفت. سیامک سرلک، کریم شاهوردی و بختیار رحمانی کمربند میانی را محکم می​کنند تا آرش افشین و مهدی مومنی به همراه رضا نوروزی به دروازه میهمان تهرانی حمله​ور شوند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

به نظر می​رسد پرسپولیس با همان ترکیب بازی با سپاهان به مصاف فولاد خواهد رفت. درون دروازه علیرضا حقیقی از همیشه آماده​تر به نظر می​رسد. نورمحمدی، مجتبی شیری، شکوری، آقازمانی، بادامکی، زارع، نوری، محمد، علی​عسگری و هادی نوروزی هم ۱۰بازیکنی هستند که باید مقابل فولاد به میدان بروند. تنها تغییر احتمالی در ترکیب پرسپولیس می تواند حضور فشنگچی در ترکیب اصلی باشد که در صورت حضور، جانشین علیرضا محمد خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پاداش بازی با سپاهان به حساب بانکی خوردبین واریز شد

 

 

حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران قبل از بازی با سپاهان اعلام کرده بود که در صورت برد مقابل این تیم به هر کدام از بازیکنان و کادر فنی مبلغ ۲ میلیون تومان پاداش اهدا خواهند کرد.
این قول کاشانی عملی شد و صبح امروز مبلغ پاداش بازیکنان به حساب محمود خوردبین واریز شد.

خوردبین ضمن تأیید خبر فوق گفت: پاداش بازی با سپاهان به حساب من واریز شده و امشب در اهواز به بازیکنان داده خواهد شد. من هم از باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم، چون در آستانه بازی با فولاد روحیه بازیکنان بسیار بالا رفت.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آرای کمیته انضباطی درباره پرسپولیس و پیکان

 

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد تاخیر بازیکنان تیم های پیکان و پرسپولیس در ورود به زمین بازی و نیز تخلف تماشاگران منتسب به تیم پیکان اعلام کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاخیر تیم‌های پرسپولیس و پیکان را در ورود به زمین در هفته پایانی لیگ برتر – که به ترتیب یک‌ و نیم و چهار دقیقه بود – جریمه کرد.

براین اساس تیم پرسپولیس به پرداخت مبلغ سه میلیون و تیم پیکان مبلغ هفت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

همچنین کمیته انضباطی با بررسی گزارش‌های داور و ناظر این دیدار، تیم پیکان را به دلیل توهین و فحاشی تماشاگران منتسب به این تیم به تیم داوری مرتکب تخلفاتی دانست و بر همین اساس پیکان را به پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دیدار پرسپولیسی‌ها با ملی‌پوشان و درخواست شاگردان دایی از باقری

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-3.gif تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از تمرین امروز ساعت ۱۲:۴۰ راهی هتل المپیک شد تا بعد از صرف ناهار عازم فرودگاه شود.
بر همین اساس هنگامی که بازیکنان پرسپولیس وارد هتل المپیک شدند، ناگهان با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان رو‌به‌رو شدند که همین موضوع باعث شد که برخوردهای گرمی بین آنها به وجود آید.
در این بین برخورد حمید علی‌عسگر و خسرو حیدری در نوع خود بسیار جالب توجه بود.
سپس بازیکنان پرسپولیس همراه با تیم ملی با یکدیگر صرف ناهار راهی رستوران شدند.

 

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز با آمدن کریم باقری بسیار خوشحال و شاداب بودند در انتهای تمرین از باقری درخواست کردند تا تحت هر شرایطی که شده با آنها به سفر اهواز بیاید تا در دیدار مقابل فولاد در ورزشگاه حضور داشته باشد. باقری نیز ضمن تشکر از بازیکنان به دلیل مشغله کاری فقط برای تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : ‌به بازیکنان گفتم شما بازی کنید من دعوا می‌کنم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-3.gifعلی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: پس از بازی با سپاهان این اولین تمرین جدی ما بود که برگزار کردیم. به مدت دو روز فقط ریکاوری می‌کردیم تا بازیکنان را به شرایط بازی فردا برسانیم.
وی افزود: ما بازی بسیار سختی را در اهواز مقابل فولاد داریم. شناخت خوبی نیز از این تیم داریم. انشاءالله می‌بریم و با روحیه بالا به فینال راه پیدا می‌کنیم.
دایی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که از همه لحاظ روی پرسپولیس در این بازی فشار است. ما می‌دانیم هوای اهواز گرم است و خیلی از عوامل هستند که شاید آنجا برای ما مشکل باشد اما تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌های من بسیار با انگیزه هستند.

 

دایی خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم و کمک خدا طلسم عدم موفقیت خودمان در اهواز را با یک برد شیرین مقابل فولاد بشکنیم. ما در این بازی محروم نداریم اما مصدوم داریم.
دایی در جواب سؤالی که نقش مصدومان شما در عدم ناکامی در فصل جاری چه اندازه بوده است نیز گفت: تمام بچه‌های من با انگیزه هستند. آنهایی که الان مصدوم هستند برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند اما عادت کرده‌ایم بدون آنها بازی کنیم. من به آنها نیز می‌گویم دستتان درد نکند.خوشبختانه سایر بازیکنان جای خالی مصدومان ما را پر کرده‌اند.
وی همچنین درباره اینکه حاشیه‌ها به پرسپولیس ضربه وارد کرده‌اند یا خیر گفت: خدا را شکر اجازه این کار را ندادیم. به بچه‌ها گفتم شما باید فکر بازی باشید و من دعوا می‌کنم. شما فقط در زمین هر چه در توان دارید به نمایش بگذارید، برای پرسپولیس افتخار کسب کنید و دل هواداران را شاد کنید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آینده کاری خودش گفت: بگذارید فصل تمام شود بعد از آن می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم. فعلا فقط به فکر موفقیت در جام حذفی هستیم.
دایی درباره حضور امروز کریم باقری در تمرین پرسپولیس نیز گفت: من و آقاکریم به غیر از فوتبال در بیرون از زمین نیز با یکدیگر رفیق هستیم. فوتبال مانعی برای از بین رفتن رفاقت ما نمی‌شود برخلاف خواسته‌های خیلی‌ها من و کریم در این مدت در بیرون از زمین چمن همدیگر را می‌دیدیم و با همدیگر حرف می‌زدیم. متأسفانه بعضی‌ها در این میان تصور دیگری داشتند.
وی افزود: برخی بدانند رفاقت من و کریم طوری نیست که بخواهد به خاطر فوتبال از بین برود. رفاقت من و کریم با فوتبال سست نمی شود و مطمئن باشید همیشه محکم تر خواهد شد.
دایی خاطرنشان کرد: باقری لطف کرد و امروز بر سر تمرین آمد و به بازیکنان روحیه خوبی داد. انشاءالله همیشه موفق باشند. او اسطوره است و هیچکس هم نمی‌تواند خدشه‌ای به رفاقت من و کریم وارد کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Tamrin-2.gif تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود فردا بعداز ظهر در چارچوب جام حذفی در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.
بر همین اساس تیم فوتبال پرسپولیس تهران آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اهواز از ساعت ۱۱ امروز پشت درهای بسته برگزار کرد.
در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از دویدن و کارهای کششی، ‌به کار با توپ، پاس کاری در حال حرکت در عرض زمین،‌ زدن ضربات کاشته و پنالتی پرداختند.

 

 

* در تمرین امروز کریم باقری همراه با فرزندش حضور پیدا کرد. نکته جالب این بود که او با ماشین علی دایی به تمرین آمد. وی ابتدا در رختکن جلسه‌ای با دایی داشت و سپس برخورد خیلی گرمی با بازیکنان داشت. بازیکنان نیز شعار “آقا کریم با تعصب ” را سر دادند.

 

* حدود ۵۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند اما با درخواست دایی پشت درهای بسته ماندند.

* کریم باقری پس از گذشته چند جلسه تمرین کنار علی دایی نشست و نظاره‌گر تمرین شد. خنده‌ها و شادابی دایی در تمرین امروز بسیار جالب توجه بود.

* محمد پروین، جلال اکبری و غلامرضا رضایی غایب بودند.

* یحیوی تمرینات ویژه‌ای را با دروازه‌بانان داشت.

* حسین بادامکی و محمد نوری بدون مشکل در تمرینات گروهی حضور پیدا کردند.

* تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعت ۱۴:۳۰ امروز راهی اهواز خواهد شد.

* محمود خوردبین دقایقی با دایی به گفت‌وگو پرداخت.

* تعدادی از هواداران در مقابل درب ورودی از دایی خواستند هر طوری شده پرسپولیس به فینال راه پیدا کند و در فینال جام حذفی استقلال را شکست دهد.

* دایی در تمرین امروز با لباس شخصی بود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

علی دایی : بازی مقابل فولاد سخت تر از سپاهان است

 


http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-6.gifعلی دایی،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دراین رابطه گفت: دیداری سخت پیش روی تیم من است و یک دیدار به مراتب حساس تر از دیدار مقابل سپاهان را باید برابر فولاد به نمایش بگذاریم.تیمی که مقابل ما قرار می گیرد را مربی با دانشی چون مجید جلالی هدایت می کند که از مربیان صاحب نام و توانایی است که من برای وی و شاگردانش احترام زیادی قائل هستم.

 

وی ادامه داد:مثل دیدارهای گذشته در این دیدار هم چند بازیکن خود را در اختیار نداریم و مجبوریم از بازیکنان جایگزین استفاده کنیم و امیدوارم بازهم نتیجه دلخواه هواداران کسب شود.

 

 

این مربی سرشناس در رابطه با وضعیت خود و پرسپولیس در فصل آینده اظهار نظر نکرد و همه چیز را به بعد ازدیدار جام حذفی موکول کرد

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تشکر باشگاه استقلال از هواداران پرسپولیس به دلیل ارج گذاشتن به حجازی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Havadaran-PersePolis-1.gifبه گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، محمد سررشته‌داری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ابتدا درباره دیدار با ملوان گفت: مجموعه استقلال با تمام قوا خود را مهیای نبرد سرنوشت‌ساز روز پنجشنبه می‌کند و امیدواریم با ارائه یک بازی جوانمردانه جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: از باشگاه، مسئولان، کادرفنی، بازیکنان و هواداران باشگاه پرسپولیس به پاس احترام و قدردانی آنها از اسطوره باشگاه استقلال، مرحوم ناصر حجازی سپاسگزاریم. آنها با رفتار خود ثابت کردند قدر و منزلت اسطوره تاریخ‌ساز باشگاه استقلال را می‌دانند و آنچه در فوتبال ماندگار است یاد نیک است.

 

 از طرف روابط عمومی باشگاه استقلال از مجموعه پرسپولیس و هواداران عزیز تیم سرخ‌پوش تهرانی که در مراسم بزرگداشت حجازی و بازی با سپاهان سنگ تمام گذاشتند، سپاسگزار هستم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شاهکار ترکی در صحنه پنالتی محمد نوری

 

 

حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران در گفتگویی، قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و سپاهان را بسیار خوب و مطلوب دانست.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری درباره قضاوت تیم  داوری این بازی گفت: بازی بسیار حساسی بود و جمعیت 80 هزار نفری که به ورزشگاه آمده بودند در حد داربی بودند و ماهیت این دیدار هم به نظر من مثل داربی حساس بود. تیم داوری در این بازی حساس، بسیار خوب قضاوت کرد و با توجه به قضاوت خوبی که انجام شد، تسلط تیم داوری بر تمام صحنه های بازی کاملا مشهود بود.

عسگری درباره صحنه پنالتی محمد نوری که مهدی رحمتی به آن اعتراض داشت و پس از پایان بازی مدیرعامل و سرمربی تیم سپاهان اعتراض داشتند، گفت: ترکی در این صحنه شاهکار کرد و کار او در این صحنه بر قضاوت خوبش صحه گذاشت چرا که او با تسلط کامل به قوانین بازی، عین قانون عمل می کرد.

وی با توضیح قانون پنالتی گفت: در قانون آمده بازیکن تا زمانی که به توپ ضربه نزده می تواند دروازه بان را فریب دهد و زمانی که محمد نوری حرکتش را انجام داد، دو قدم مانده بود به توپ برسد و  قانون می گوید زمانی فریب دروازه بان خطا محسوب می شود که دویدن بازیکن تمام شده باشد و زننده ضربه در یک قدمی توپ باشد. در این صحنه محمد نوری پیش از ضربه زدن مکث نکرد و دو قدم مانده به توپ مکث کرد. احتمالا در این زمینه بازیکنان پرسپولیس تمریناتی داشته اند، چرا که نوری همانطور که گفتم پس از مکث هم حرکت داشت و در دو قدمی توپ بود. البته این قانون قبلا ابهام داشت اما جدیدا فیفا با شرح دقیقی که  بیان شد، قانون را توضیح داده است.

عسگری با اشاره به اینکه تیم ها باید با استفاده از متخصصان داوری از مسائل آموزشی در این زمینه های حساس آگاه شوند، گفت: باشگاهها باید کارگاه هایی را در این زمینه برگزار کنند تا مدیران و مربیان بدون آگاهی اظهار نظر نکنند. البته من انتظار دارم که تماشاگران محترم و اصحاب رسانه هم اطلاعاتشان را به روز کنند تا علیه داوران جو سازی نشود.

وی در پایان درباره صحنه های مشکوک به آفسایدی که کادر فنی سپاهان به آن اعتراض کردند افزود: تصمیمات کمک داوران کاملا درست بوده و همانطور که گفتم داوری در این بازی حساس در سطح بالایی بود و من از این بابت خوشحالم.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقیقی : ما تمرکز بیشتری داشتیم / رحمتی بزرگتر من است و به او توهین نمی‌کنم

 


دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در ۱۲۰ دقیقه با تمام توان جنگیدند.

 

علیرضا حقیقی درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم. امروز بهترین وضعیت‌مان را در ۱۲۰ دقیقه بازی به نمایش گذاشتیم و بازیکنان ما با تمام توان‌شان جنگیدند و خدا نیز خواست که این بازی را ببریم.

حقیقی درباره دلایل خراب کردن پنالتی توسط عقیلی بیان کرد: این اتفاق برای هر کس می‌تواند بیفتد، حتی امکان دارد بزرگتر از عقیلی نیز پنالتی را خراب کنند. شاید علی دایی که اسطوره ماست نیز پنالتی خراب کرده باشد.

 

وی افزود: ما در بازی تمرکز بیشتری داشتیم و توانستیم پیروز مسابقه شویم.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا با رحمتی کری خوانی داشت یا خیر، گفت: هیچ وقت چنین چیزی نبوده، من به رحمتی احترام می‌گذارم. او بزرگتر من است و به او توهین نمی‌کنم. در طول بازی با هم هیچ مشکلی نداشتیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

البرز ورزشی 08 خرداد 1390

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آتیلا حجازی : برای قدردانی از پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه حاضر شدم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/No-Pic-1.gifتیلا حجازی در گفت و گویی در مورد دلیل حضورش در ورزشگاه آزادی در دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: تماشاگران پرسپولیس به پدرم محبت زیادی کردند و بدون هیچ چشمداشتی در مراسم پدرم شرکت کردند. آنها هم به منزل آمدند و هم به ورزشگاه آزادی و هم در بهشت زهرا حضور پرشوری داشتند. من امروز برای اولین بار آمده‌ام تا بازی تیم پرسپولیس را تماشا و از طرفداران این تیم به این شکل تشکر کنم که با من و خانواده‌ام همدردی کردند.
وی ادامه داد: همه مردم به خانواده ناصر حجازی لطف داشتند. باز هم از مردم تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اختصاصی / ۴۰ هزار نفر هم اکنون در ورشگاه آزادی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Havadaran-PersePolis-1.gifبه گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی و به نقل از خبرنگار اعزامی به ورزشگاه آزادی هم اکنون ۴۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و همچنان به تعدادشان افزوده میشود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

معصومی : به هیچ عنوان با پرسپولیس و کاشانی همکاری نمی‌کنم

 

 

بابک معصومی در گفت‌وگو با فارس در مورد دیدار روز گذشته‌اش با رئیس سازمان تربیت‌بدنی اظهار داشت: زمانی که بیمارستان بودم، سعیدلو به ملاقاتم آمد و گفت هر موقع حالت خوب شد، به سازمان بیا، من هم برای عرض ادب به دیدارش رفتم.
وی ادامه داد: سعیدلو یکی از مدیران لایق ورزش است که در مدت حضورش در سازمان تربیت‌بدنی کارهای زیادی انجام داده و تیم‌هایمان در رشته‌های مختلف نتایج مطلوبی کسب کرده‌اند.
مربی تیم فوتسال پرسپولیس در لیگ دسته اول که همراه با این تیم به لیگ برتر صعود کرد و بعد از جمع سرخپوشان جدا شد، تصریح کرد:‌ به هیچ عنوان دیگر به پرسپولیس نخواهم رفت و با حبیب کاشانی همکاری نمی‌کنم، حتی اگر روی تخت بیمارستان باشم از او کمک نمی‌گیرم. کاشانی می‌خواهد با من قدرت‌نمایی کند، در حالی که زورم به او نمی‌رسد.

 

بابک معصومی در مورد حسین شمس نیز تاکید کرد: در دیدار با سعیدلو صحبتی در مورد وی نداشتیم اما این‌طور که شنیده‌ام قرار است این دو جلسه‌ای با هم داشته باشند که زمینه بازگشت شمس به تیم ملی فراهم شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رحمان احمدی : دلیلی ندارد برای قلعه‌نوعی، دسته گل ببرم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Rahman-Ahmadi-1.gifرحمان احمدی دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با سپاهان انگیزه‌های بسیاری دارد. او خیلی دوست دارد مقابل سپاهان و امیر قلعه‌نوعی بازی کند. احمدی در سپاهان ذخیره مهدی رحمتی بود و همین موضوع باعث شده که دروازه‌بان فعلی پرسپولیس همچنان از قلعه‌نوعی ناراحت باشد.»
 وقتی از احمدی می‌پرسیم که آیا احتمال دارد در صورت بازی کردن برای قلعه‌نوعی دسته گل ببری، می‌گوید: «من نمی‌دانم بازی خواهم کرد یا خیر و این موضوع به تصمیم کادرفنی برمی‌گردد ولی من در آمادگی کامل به سر می‌برم. در مورد سوال شما هم باید بگویم که دلیلی ندارد برای قلعه‌نوعی گل ببرم.


احمدی در مورداین بازی خاطرنشان می‌کند: «بازی بسیار سختی است و همه می‌دانند که سپاهان تیم پرقدرتی است. البته ما انگیزه بسیار زیادی داریم و بازیکنان پرسپولیس به دلیل عدم موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، عطش زیادی برای قهرمانی در جام‌حذفی دارند.»
 احمدی در پایان حرف‌هایش، در مورد احتمال ماندن یا جدایی از پرسپولیس، می‌گوید: «قرارداد من تمام شده و وضعیتم برای فصل بعد، مشخص نیست. فعلا به جام‌حذفی فکر می‌کنم تا ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.»

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقیقی : قول پیروزی مقابل سپاهان را به دایی داده ایم

 


http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Alireza-Haghighi-5.gifعلیرضا حقیقی،دروازه بان جوان تیم دایی دراین رابطه گفت:همه موفقیت های خود را مدیون هواداران هستیم و قصد داریم پیروزی مقابل سپاهان را به آنها تقدیم کنیم؛ که سرمایه های باشگاه هستند و در انتظار به حق خود،پیروزی مقابل این تیم اصفهانی را از بازیکنان پرسپولیس می خواهند.

 

این گلر ادامه داد:طبیعی است تیمی نتواند در این دیدار حساس خود را از پیش برنده بداند؛زیرا هردو تیم از قدرت بالایی بهره می گیرند و قصد دارند با پیروزی به حریف قدرت خود را به رخ حریف بکشند که امیدوارم برنده نهایی پرسپولیس باشد؛زیرا بازیکنان قول پیروزی را به دایی داده اند.

 

حقیقی در ادامه تاکید کرد:در این بازی هر هوادار باید با یک پرچم قرمز پا به آزادی بگذارد؛جلوه پرچم های سرخ که اعتماد به نفس به همراه می آورد و ما منتظر چنین اتفاقی هستیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

میاچ : سپاهان را دو بر یک شکست می‌دهیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Miyach-2.gifژلکو میاچ در گفت‌وگویی در مورد دیدار فردا برابر سپاهان اظهار داشت: به گفته همه کارشناسان بازی بسیار سختی در پیش داریم اما اگر بخواهیم قهرمان شویم باید در این روز سخت با تمام تمرکز و توان خود به میدان برویم.

وی افزود: بعد از بازی با پیکان گفته بودم که شانس ما و سپاهان برای این بازی ۵۰ – ۵۰ است، سپاهان یک تیم باتجربه و دارای بازیکنان بسیار مستعدی است و این مسابقه به نظر من یکی از سنگین‌ترین بازی‌ها در فصل جاری برای پرسپولیس است.

 

میاچ ادامه داد:‌ در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی هستیم. همین موضوع من را بسیار امیدوار می‌کند. ما در بازی مقابل سپاهان در اصفهان در لیگ برتر به نتیجه تساوی رسیدیم و بعد از آن با ۵ گل پیکان را شکست دادیم. به همین دلیل است که در شرایط خوبی هستیم. شکست پیکان روحیه خوبی به ما داد. ۹ روز بعد از بازی با پیکان هم فرصت داشتیم که خودمان را آماده کنیم.

وی در پایان در جواب این سؤال که نتیجه بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید گفت: به نظر من با نتیجه دو بر یک سپاهان را در تهران شکست خواهیم داد تا به مرحله بعدی برویم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عبدی : اگر سرمربی پرسپولیس بودم جور دیگری تصمیم می‌گرفتم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Hossein-Abdi-1.gifمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داستان جام حذفی با سایر رقابتها متفاوت است و این داستان برای پرسپولیس نوشته شده است.

“حسین عبدی” در گفتگویی اظهارداشت: بازی در جام حذفی شرایطش فرق می‌کند و قابل مقایسه با دیگر رقابتها نیست چراکه بازی تک‌حذفی است و زحمات یک تیم با یک اشتباه نابود خواهد شد.

وی افزود: ما سپاهان را آنالیز کرده‌ایم. تیم حریف از وجود بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است اما فراموش نکنید که داستان جام حذفی را به نام پرسپولیس نوشته‌اند و روی فتح جام حذفی حساب باز کرده‌ایم.

 

عبدی در ادامه خاطرنشان کرد: ما چند بازیکن مصدوم داریم و تنها نگرانی ما همین بازیکنان مصدوم هستند اما با این حال مصمم هستیم تا بهترین نمایش را مقابل سپاهان داشته باشیم بنابراین فکر می‌کنم اگر بچه‌ها وظایف خود را درست انجام دهند پیروز خواهیم شد.

وی در خصوص هماهنگی و هارمونی بین اعضای کادر فنی گفت: باید هماهنگی بین اعضای کادر فنی همیشه برقرار باشد اما در تیم ما مشکلاتی وجود داشت به هر حال اگر من تصمیم‌گیرنده و یا نفر اول بودم تصمیم دیگری می‌گرفتم تا هماهنگی بین اعضای کادر فنی بیشتر شود البته الان موقع این حرفها نیست و بعد از جام حذفی باید از تجربیات این فصل برای فصل آینده کارشناسی شود و نتیجه گرفت.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : قهرمانی پرسپولیس در گرو عبور از سپاهان است

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-5.gifعلی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگویی در خصوص بازی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم همانطور که شما مطلع هستید پس از بازی با پیکان تمرینات ویژه و پرفشاری را دنبال کرده‌ایم و بسیار آماده هستیم تا خودمان را در یک بازی جدی محک بزنیم.

وی افزود: شما می‌دانید ما همین‌ چند روز گذشته در اصفهان به دیدار سپاهان رفتیم به همین دلیل شناخت کافی از فوتبال سپاهان داریم همه مطلع هستید سپاهان امسال تیم بسیار خوب و قدری بوده و بر همین اساس ما روز سختی را در پیش داریم تمام سعی و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا در جام حذفی قهرمان شویم و این قهرمانی می‌دانیم که از سپاهان می‌گذرد.

 

دایی افزود: برهمین اساس با انگیزه‌ای که بازیکنانمان دارند به دنبال شکست سپاهان هستیم همه خوب کار کردند و همه به دنبال این هستند تا به ۳ امتیاز بازی برسیم. شما می‌دانید خیلی وقت است که ما بازیکن مصدوم و محروم داریم و این مورد برای ما امری طبیعی شده است اما اینها باعث نمی‌شود مشکلی به وجود بیاید و تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا مقابل سپاهان به امتیاز لازم برسیم.

 

وی در جواب این سوال که آیا بازی روز یکشنبه از بازی اصفهان در لیگ برتر سخت‌‌تر است یا خیر، گفت: ما تجربه بسیار خوبی در آن بازی پیدا کردیم این تجربه قطعاً روز یکشنبه به درد ما می‌خورد و باید از آن استفاده کنیم تا سپاهان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تشکیل وزارت ورزش و احتمال حضور حبیب کاشانی در رأس آن نیز گفت: من نظر خاصی در این باره ندارم چون آدم سیاسی نیستم و به هیچ عنوان دنبال این مسائل نیستیم که بخواهم درباره وزارت ورزش و جوانان نظری بدهم. من فقط آروزیم این است کسی بیاید این وظیفه مهم را در وزارت ورزش بر عهده بگیرد که بتواند به ورزش ما کمک کند. کسانی باید بیایند که به ورزش ما کمک کنند. باید کسانی در رأس وزارت ورزش قرار گیرند که در ورزش باشند و سابقه‌شان درخشان باشد. آدم‌های بزرگی باید بیایند که انشاءالله ورزش ما را به آن سطحی که شایسته‌اش است برسانند مهم‌ترین چیز در این موضوع به دست آوردن دل مردم است که وزیر ورزشی باید بیاید و این کار را انجام بدهد.

وی افزود: مردم ما به نظر من استحقاق خیلی بیشتر از این حرفها را دارند و باید همیشه طعم موفقیت در مسابقات مختلف را بچشند. پس باز هم می‌گویم کسانی باید در وزارت ورزش حضور یابند که واقعاً به ورزش کمک کنند و سطح توقع مردم را بدانند تا جواب مثبت به آن بدهند.

دایی در پایان در خصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: من دوست دارم فردا بارسلونا قهرمان شود چون فوتبال این باشگاه را دوست دارم این باشگاه بالاتر از تمام تیم‌های دنیا و به سبک و کلاس خاصی فوتبال را به نمایش می‌گذارد. باتوجه به بازیکنانی که دارد خودم هم دوست دارم بارسلونا قهرمان شود. مطمئن باشید حق بارسلونا است تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا بیاید.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پیام تبریک حبیب کاشانی به مدیران عامل تیم های صعود کننده به لیگ برتر

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Habib-Kashani-2.gifحبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در پیام های جداگانه ای به مدیران عامل سه باشگاه مس سرچشمه، داماش گیلان و مقاومت سپاسی، صعود این تیم ها را به لیگ برتر کشور تبریک گفت.

 حبیب کاشانی با تبریک صعود این تیم ها، به مدیران عامل و دست اندرکاران این باشگاه ها و هواداران این تیم ها برای موفقیت شان در لیگ برتر کشور آرزوی موفقیت کرد.این پیام ها به صورت جداگانه برای این سه باشگاه تازه صعود کرده به لیگ برتر ارسال شده است. 

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حیدری : به امید خدا به فولاد می‌رسم / چشم همه ما روز یکشنبه به سکوهاست

 

 

سپهر حیدری برابر مس کرمان مصدوم شد و نتوانست به دلیل شکستگی از ناحیه دنده، پرسپولیس را در باقی مسابقات همراهی کند. حیدری پس از یک دوره استراحت با تشخیص پزشک تیم توانست اجازه تمرین پیدا کند. چند روزی است که مدافع تیم همراه سایر نفرات تمرین و خود را برای بازی‌های جام‌حذفی آماده می‌کند. مطمئناً او به بازی با سپاهان نمی‌رسد اما در بازی با فولاد می‌تواند حاضر شود.

*وضعیت مصدومیتت به کجا رسید؟

خدا را شکر در حال سپری کردن این دوران هستم و روند بهبودی‌ام را پشت سر می‌گذارم. به امید خدا برای ده روز آینده آماده خواهم شد. من به خاطر پرسپولیس، هواداران و علی دایی خیلی زودتر از موعد مقرر خودم را به شرایط بازی خواهم رساند تا بتوانم در دیدار با فولاد و بازی فینال تیمم را همراهی کنم.

 

*پرسپولیس در چه شرایطی قرار دارد؟

خدا را شکر بعد از برد آخر مقابل پیکان شرایط روحی تیم فوق‌العاده و بسیار خوب است و همه با انگیزه هستند. بچه‌ها قصد دارند یک جام به هواداران تقدیم کنند.

*به نظرت می‌توانیم برای دومین سال، قهرمان جام‌حذفی شویم؟

امسال گرفتن جام‌حذفی خیلی سخت است. چندین مدعی بزرگ حضور دارند و سه یا چهار فینال انجام می‌شود، آنچه مهم است این است که بدون حضور هواداران نمی‌توانیم قهرمانی را کسب کنیم. امیدوارم برابر سپاهان، هواداران آزادی را پر کنند.

*لیست جدید تیم‌ملی اعلام شد، در مورد تیم‌ملی و حضور در لیست بازیکنان انتخابی نظری نداری؟

کی‌روش یک مربی درجه یک و جهانی است و امیدوارم تمام ابزار و امکانات برای ایشان فراهم شود. همه باید به او کمک کنند چون کمک به او کمک به فوتبال ملی است.

در یک دوره که بسیار آماده بودم، مصدوم شدم و شانس حضور در تیم‌ملی را از دست دادم. دوست دارم اول برای پرسپولیس و بعد برای هواداران هر چه در توان دارم انجام دهم و اگر حقم باشد، سرمربی تیم‌ملی من را دعوت کند.

*به عنوان یک پرسپولیسی چه احساسی در مورد درگذشت ناصر حجازی داری؟

در تیم ذوب‌آهن افتخار شاگردی ایشان را داشتم و پدرم همبازی ناصرخان بود. مگر می‌شود کسی حجازی را طی ماه‌ها و سال‌ها فراموش کند؟ به نظرم کمر تمام فوتبالیست‌ها به خاطر فوت ایشان شکست. ناصرخان هم برای پرسپولیسی‌ها و هم برای استقلالی‌ها یک اسطوره بود.

*حرف آخر؟

صحبتم با هواداران است که به امید خدا در روز یکشنبه با حضورشان، آزادی را پرکنند و چشم همه ما به سکوهاست. هواداران پنجاه درصد از قهرمانی هستند و ما بدون آنها نمی‌توانیم جام را بگیریم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کاشانی گزینه احتمالی وزارت ورزش و جوانان

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Habib-Kashani-4.gif حبیب کاشانی؛ سرپرست کنونی باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی و احتمالی وزارت ورزش و جوانان مطرح شده است.
کاشانی در مدیریت باشگاه، توانست پرسپولیس را به همراه افشین قطبی در لیگ برتر به مقام قهرمانی برساند ولی بعد از این قهرمانی از این باشگاه کنار گذاشته شد.
فصل گذشته نیز پرسپولیس با سرپرستی حبیب کاشانی و سرمربیگری علی دایی در جام حذفی قهرمان شد.
او یکی از اعضای شورای شهر تهران است و پیشه اصلی او معلمی است و از کارمندان وزرات آموزش و پرورش محسوب می‌شود.کاشانی همیشه خود را یک معلم می‌نامد.

 


برخی سایت ها وی را گزینه مشایی به رئیس جمهور اعلام کرده اند.در حلی که گزینه اصلی رئیس جمهور علی سعید لو است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عابدزاده : دیگر دوست ندارم در فوتبال ایران حضور داشته باشم

 


احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در فوتبال ایران حواشی بسیار زیاد است که این مسئله به تیم ها و باشگاه ها لطمه وارد می کند،حتی این حاشیه ها و اختلافات باعث ناراحتی بعضی اشخاص می شود و کسانی که حاشیه سازی می کنند و دوست دارند اختلاف بین یک مجموعه باشگاهی بیندازند،هدفشان فقط منافع شخصی خودشان است.

وی افزود: من شش ماه از سال خارج از کشور و شش ماه ایران هستم و شغل آزاد دارم و زندگی راحتی دارم و دوست ندارم دیگر در متن حاشیه سازی تیم ها باشم.

عابدزاده در خاتمه افزود: این اختلافات بین علی دایی و حبیب کاشانی فقط به ضرر تیم پرسپولیس است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هاشمیان : حجازی شناسنامه فوتبال ما بود / نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم

 

 

پرسپولیسی‌ها روزهای پراسترسی را سپری می‌کنند، آنها هم باید با حاشیه‌ها بجنگند و هم باید به فکر رویارویی با حریفان قدرتمندی مثل سپاهان باشند. وحید هاشمیان از هوشیاری بازیکنان در این شرایط حرف می‌زند و اینکه ناصر حجازی شناسنامه فوتبال ایران بود: «ایشان یکی از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال ما بود و در واقع باید بگویم حجازی شناسنامه فوتبال ایران است. ایشان شخصیت بسیار بزرگی بود و من از بچگی به ایشان علاقه داشتم و جزو بزرگان فوتبال ما بود. از شنیدن خبر فوت ایشان خیلی ناراحت شدم و برایم یک شوک بود اما کاری از دست کسی برنمی‌آید.» هاشمیان از بازی سرنوشت‌سازشان با سپاهان حرف می‌زند: «بازی بسیار سختی است چون با تیم خوب سپاهان بازی داریم و این دیدار در جام حذفی است که جای هیچ‌گونه اشتباهی نیست و باید کاملا هوشیار بازی کنیم. هدف ما قهرمانی در جام حذفی است اما باید بگویم که بازی سنگینی مقابل سپاهان داریم.»

 

این بازیکن پرسپولیس از امیدواری سرخپوشان حرف می‌زند: «امیدوار بازی می‌کنیم و سعی‌مان را می‌کنیم تا موفق شویم. چند روز است که سخت تمرین می‌کنیم و برای پیروزی در این میدان امیدوار هستیم.» وحید آمادگی شاگردان قلعه‌نویی را اینطور ارزیابی می‌کند: «اینکه تیمی در اوج آمادگی است، دلیل نمی‌شود که ما از قبل باخته باشیم به هرحال تیم‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند، تیم‌های قوی و خوبی هستند اما در جام حذفی نباید به این مساله توجه کرد. تیم دویسبورگ در لیگ دسته ۲ آلمان بازی می‌کند و به فینال جام حذفی رسید.»مهاجم سرخپوشان از قول دادن برای قهرمانی طفره می‌رود: «آدم وقتی قول می‌دهد که بتواند کاری را انجام دهد اما در فوتبال قول دادن درست نیست چون ممکن است شما ۱۲۰ دقیقه بهتر از حریف باشید و در لحظه آخر گل بخورید و ببازید به همین دلیل نباید و نمی‌شود در فوتبال قول داد، فقط می‌توانم بگویم سعی‌مان را می‌کنیم. بچه‌های تیم هم مصمم هستند که جام حذفی را بگیریم.»

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حقیقی : باید راه حجازی را ادامه داده و مردم دار باشیم

 

 

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم پرسپولیس که معتقد است باید راه حجازی را ادامه داد، درباره اسطوره فوتبال کشورمان گفت: «در حال حاضر فقط می‌توانم یک جمله را بگویم و اینکه یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌هایمان را از دست دادیم. این مصیبت را به جامعه ورزش به ویژه اهالی فوتبال تسلیت می‌گویم. باید راه امثال ناصر حجازی را ادامه بدهیم و مردم‌دار باشیم، هرچند که این کار سخت است و کار هر کسی نیست. خیلی از بازیکنان نتوانستند به این درجه برسند ولی لطف الهی شامل حال حجازی شد تا به این محبوبیت رسید. ناصر حجازی مردمی بود و همه به این موضوع اذعان دارند. امیدوارم در آینده افرادی مانند حجازی را بیشتر داشته باشیم.»

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تیم قرمز ۳ – تیم زرد ۲/تمرین پنجشنبه برگزار شد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Tamrin-2.gifتمرین پنجشنبه سرخپوشان طی یک جلسه و آن هم در نوبت صبح زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

تمرین امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۱ صبح بدون حضور تماشاگر، خبرنگار، عکاس و فیلمبردار در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر انجام شد.

تمرین با گرم کردن بازیکنان توسط مولایی با حرکات کششی و نرمشی آغاز گردید.

استارت های سرعتی کوتاه و بلند برنامه بعدی تمرین بود.

 

 

سپس بازیکنان زیر نظر میاچ پاسکاری های چرخشی انجام دادند.

در ادامه، بازیکنان به سه گروه؛ زرد، سفید و قرمز تقسیم شدند و در محوطه یک سوم زمین به حرکات پرسینگ تیمی پرداختند.

فوتبال درون تیمی، بازیکنان را به دو گروه زرد و قرمز تقسیم کرده و با تذکرات میاچ ادامه یافت.

علی دایی که ناظر این تمرینات بود، در حین بازی، بازیکنان دو تیم را جابجا می کرد.

حمیدرضا علی عسگری و سامان آقازمانی که در تیم ملی امید حضور داشتند، امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت کردند.

تیم قرمز با گل های حمیدرضا علی عسگری، حسین بادامکی و وحید هاشمیان تیم زرد را با نتیجه ۳ بر دو شکست داد. ضمن اینکه گل های تیم زرد را هادی نوروزی و مهدی شیری به ثمر رساندند.

سپهر حیدری و محمد نوری زیر نظر فرید زرینه تمرینات اختصاصی انجام دادند.

تمرین ساعت ۱۲:۳۰ به پایان رسید و بازیکنان پس از سرد کردن بدن ها محل تمرین را ترک کردند.

گفتنی است؛ تمرین آدینه سرخپوشان، فردا از ساعت ۱۸ در زمین درفشی فر پیگیری می شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تیاگو، نوری، فشنگچی و سکوبرت می‌رسند ؛ رضایی، حیدری و اکبری همچنان مصدوم

 

 

تعداد بازیکنان مصدوم پرسپولیس آنقدر زیاد است که قبل از بازی حساس با سپاهان بسیاری از هواداران این تیم را نگران می‌کند. پرسپولیس در همین دو بازی آخر لیگ برتر مقابل سپاهان و پیکان با لشگری از مصدومان و محرومان به مصاف سپاهان و پیکان رفت و البته نتایج خوبی گرفت. گفته می‌شود اگر نیروهای پرسپولیس به ترکیب این تیم برگردند شکست سپاهان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اصلا دور از دسترس نیست.
پرسپولیس در یکی دو هفته اخیر ۷ بازیکن مصدوم داشته که علی دایی از این بابت واقعا آزرده خاطر و نگران است اما گفته می‌شود حداقل سه بازیکن از جمع این گروه ۷ نفره تا بازی ۸ خرداد هم آماده نخواهند شد و اصلا حتی اگر پرسپولیس به مراحل بعدی هم صعود کند به میدان نمی‌روند.جلال اکبری که رباط پایش پاره شده، فردا جراحی می‌کند و حداقل ۵-۴ ماهی بیرون خواهد بود.

 

غلامرضا رضایی هم همچنان مشغول مداوا است و حتی اگر مداوای عضله زیر شکم او هم مرتفع شود باید بدنسازی کند که با این شرایط قید او را تا آخر بازی‌ها باید زد. سپهر حیدری نیز از ناراحتی دنده رنج می‌برد و با وجود جوش خوردن دنده‌های شکسته‌اش احتمالا به این زودی‌ها آماده بازی نخواهد شد.با این وجود تیاگو، محمد نوری، فشنگچی و سکوبرت به احتمال فراوان تا روز یکشنبه آماده بازی خواهند شد.
تیاگو که حتی قبل از بازی با پیکان هم مصدومیتش رفع شده بود اما در لیست ۱۸ نفره این مسابقه قرار نگرفت باید به لحاظ بدنی خودش را به شرایط بازی برساند. فشنگچی که یک روز قبل از بازی با سپاهان در تمرین مصدوم شد مشکلی ندارد و به سپاهان می‌رسد.
محمد نوری هم که از ناراحتی عضله همسترینگ رنج می‌برد با استراحت یک جلسه‌ای مهیای بازی است. اوضاع سکوبرت اما کمی مبهم‌تر از سه نفر دیگر است اما به احتمال فراوان او نیز شرایط بازی را پیدا می‌کند.
عضلات دوقلوی او در بازی برگشت با الوحده کش آمد اما ظاهرا مصدومیت او مرتفع شده و اگر شرایط بدنی‌اش مهیا باشد مقابل سپاهان حداقل به لیست ۱۸ نفره خواهد رسید.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

برنامه اردوی قبل از بازی سرخپوشان برابر سپاهان

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-2.gifدیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان از سری مسابقات جام حذفی فوتبال در حالی روز یکشنبه برگزار می شود که سرخپوشان روز شنبه در هتل اسپیناس اسکان می یابند.قرمزپوشان پایتخت برای مصاف مقابل تیم سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پس از آخرین جلسه تمرینی خود، روز شنبه  در هتل اسپیناس به اردو می روند.برنامه سرخپوشان تا بازی برابر سپاهان بشرح زیر اعلام شد:

شنبه هفتم خرداد

آخرین تمرین (ساعت ۱۸:۳۰)

 

حضور در هتل اسپیناس (ساعت ۲۰)

صرف شام (ساعت ۲۰:۳۰)

جلسه کادر فنی (ساعت ۲۱:۳۰)

استراحت (ساعت ۲۳)

یکشنبه هشتم خرداد

صرف صبحانه اجباری (ساعت ۱۰)

صرف ناهار (ساعت ۱۳:۳۰)

آخرین جلسه قبل از بازی و اعلام ترکیب تیم (ساعت ۱۷)

حضور در ورزشگاه آزادی (ساعت ۱۸:۱۰)

زمان دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان (ساعت ۱۹:۴۰).

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سید جلال اکبری جراحی شد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Jalal-Akbari-2.gifمدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پارگی رباط صلیبی، چهارشنبه شب جراحی شد.

 سید جلال اکبری که در دیدارهای لیگ برتر  با آسیب دیدگی از ناحیه زانو مواجه شده بود، به تشخیص پزشکان باید مورد عمل جراحی قرار می گرفت.

بر همین اساس، وی روز چهارشنبه در مرکز جراحی شایا مهر عمل جراحی شد و هم اکنون نیز وضعیت عمومی خوبی دارد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جلسه هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس – سپاهان

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-1.gifجلسه هماهنگی قبل از دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان از سری مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور، صبح روز یکشنبه در هتل پارسیان کوثر برگزار می شود.

نشست هماهنگی سرپرستان، ناظران، داور، نیروی انتظامی، مسئولان برگزاری و نماینده هیات فوتبال استان تهران، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه در محل هتل پارسیان کوثر برگزار می شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

محسن ترکی ؛ داور دیدار پرسپولیس – سپاهان

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Davar-3.gifکمیته داوران فدراسیون فوتبال، محسن ترکی را به عنوان قاضی دیدار پرسپولیس و سپاهان معرفی کرد.

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) بشرح زیر اعلام شد:

محسن ترکی (داور وسط)، محمد رسول فروغی (کمک داور اول)، محمد ابوالفضلی (کمک داور دوم)، محمد ملکی (داور چهارم)، ناظر: غلامرضا بهروان.

گفتنی است؛ مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان ساعت ۱۹:۴۵ روز یکشنبه هشتم خرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تمرین سبک و شکست تیم دایی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Tamrin-2.gifتمرین پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید درفشی‌فر دنبال شد.

*در این تمرین که سبک بود بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردن، سپس به کارهای سرعتی پرداختند و در مرحله بعدی نیز سپک‌تاکرا انجام دادند. در این تمرین تیم عبدی و تیم دایی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در این دیدار تیم عبدی، تیم دایی را شکست داد.

* محمد پروین، سکوبرت و سپهر حیدری تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

*جلال اکبری، سامان آقا زمانی و حمید علی عسگر غایب بودند.

 

* غلامرضا رضایی دقایقی در تمرین حضور یافت و سپس تمرین را ترک کرد.

* تنها ۱۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

* مراسم تشییع جنازه ناصر حجازی و حضور انبوه مردم در تمرین امروز باعث شد بازیکنان درباره این موضوع با یکدیگر صحبت کنند.

* علیرضا حقیقی و وحید هاشمیان پس از ۵۰ دقیقه تمرین را ترک کردند.

* کری بین بازیکنان باعث شده بود تمرین امروز با نشاط خاصی برگزار شود.

* تمرین پرسپولیس ساعت ۱۱ فردا دنبال خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مازیار زارع : منکر قدرت سپاهان نیستم ولی می بریم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Maziar-Zare-2.gifمازیار زارع علاوه بر درخششی که در خط میانی تیمش داشت، در اصفهان و مقابل سپاهان برای نخستین بار در قلب دفاع پرسپولیس انجام وظیفه کرد و نمره قبولی گرفت تا ثابت کند این روزها به مهره کلیدی سرخپوشان تبدیل شده است.

مازیار رکوردهای جالبی نیز در این فصل و در کنار پرسپولیس به ثبت رسانده است. زارع با انجام ۳۲ بازی از ۳۴ مسابقه لیگ برتر و ثبت پیروزی های پر گل پرسپولیس در لیگ برتر مقابل پیکان، نفت تهران و برد غرور آفرین برابر الاتحاد عربستان را به نام خودش رقم زده است.

 

 

وی طی گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی حساس جام حذفی اینچنین اظهار نظر کرد؛ منکر اینکه در فصل جاری پرسپولیس نمایشی پرفراز و نشیب داشته نمی شوم اما تجربه ثابت کرده هر وقت بچه ها متحد و یکدل شده اند و به لحاظ روحی در شرایط مطلوبی قرار داشته اند با انگیزه دو چندان و قدرتی مضاعف برابر حریفان صف آرایی کرده ایم.

مازیار ادامه داد: حتی در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال که باختیم دیدید همه کارشناسان و هواداران از بازی ما تعریف و تمجید کردند و ما را شایسته پیروزی قلمداد نمودند. به همین لحاظ معتقدم یکشنبه پرسپولیس با تمام توان و انگیزه بالا برابر سپاهان صف آرایی خواهد کرد، ضمن اینکه منکر قدرت سپاهان نمی شوم.

زارع در پایان گفت: برای تیم سپاهان احترام خاصی قائلم ولی پرسپولیس در این مسابقه محکوم به برد است. البته از هواداران پرسپولیس نیز تقاضا دارم تمام سکوها را پر کنند تا با حمایت های یکپارچه و به رقص در آوردن پرچم های قرمز، فضای ورزشگاه را برای یک برد شیرین آماده کنند. 

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مهدی شیری : با قهرمانی در جام حذفی جبران می کنیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Mehdi-Shiri-2.gifهافبک با تجربه و بازی ساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال با بدشانسی مواجه شدیم اما با قهرمانی در جام حذفی جبران می کنیم.

مهدی شیری هافبک سرخپوشان امروز (چهارشنبه) پس از حضور در باشگاه در خصوص وضعیت تیم گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات مناسبی را برای بازی برابر سپاهان انجام می دهیم.

شیری در مورد بازی با سپاهان افزود: با تلاش فراوان تمرین می کنیم تا بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و اگر سپاهان را ببریم، قهرمان می شویم.

 

 

مهدی درباره عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ دهم گفت: بدشانسی و نوسانات بازی بازیکنان دلایلی بر عدم کارایی مناسب تیم بود و علیرغم تصمیم و هدفی که برای قهرمانی داشتیم، نتوانستیم به آن برسیم ولی با قهرمانی در جام حذفی جبران می کنیم.

 

هافبک سرخپوشان در مورد لیگ دهم تصریح کرد: کیفیت مسابقات این فصل، نسبت به سال قبل خیلی بهتر بود اما وقفه دو ماهه این دوره باعث فشردگی بازی های ما در لیگ ایران و آسیا شد، که از این بابت تیم پرسپولیس متضرر گردید.

مهدی شیری درخصوص حضورش در پرسپولیس در فصل آینده گفت: قراردادم با پرسپولیس در پایان جام حذفی به اتمام می رسد و برنامه خاصی ندارم. اگر پرسپولیس مرا بخواهد در خدمت این تیم خواهم بود، در غیر این صورت، تصمیم دیگری می گیرم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا از مهدی شیری در این فصل راضی بودید؟ گفت: در نیم فصل اول بهتر و آماده تر بودم و بیشتر بازی کردم اما در نیم فصل دوم تنها در دو وقت نیم ساعته بازی کردم و مطمئنا از خودم راضی نیستم.

مهدی در مورد عملکرد خط هافبک پرسپولیس افزود: محمد، مازیار و حسین، بازیکنان قدرتمند و با هوشی هستند. بادامکی به دلیل حضور در اکثر بازی ها و دوندگی زیاد، عملکرد خوبی داشت. محمد نوری بدلیل مصدومیت های پی در پی با بدشانسی مواجه شد اما در کل خوب بود. مازیار هم بدلیل حضور در پست هافبک دفاعی نقش زیادی در تغذیه مهاجمان نداشت اما فوق العاده کار کرد. من و تیاگو هم در هر شرایطی آماده بازی و کمک به تیم بودیم.

شیری در پایان گفت: امیدوارم طی فصل گذشته رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کرده باشم و انشاءا… بتوانیم با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com